Kreatywka – duża konkurencja na rynku szkół językowych

Kreatywka – duża konkurencja na rynku szkół językowych

Firma poszerza swoją ofertę zajęć ogólnorozwojowych o zajęcia w przedszkolach zastępujące rytmikę i będzie organizować imprezy dla dzieci.

Kreatywka prowadzi zajęcia umuzykalniające dla dzieci od niemowlęcia do 5 lat. Oparte są one na autorskim programie. Maluchy wraz z rodzicami spotykają się raz w tygodniu i przez 60 minut poprzez zabawę poznają świat, nie tylko muzyki.

– W tym roku, oprócz stałej oferty ogólnorozwojowych zajęć dla najmłodszych wprowadzamy dwa nowe projekty -mówi Beata Kołodziejczyk, pomysłodawczyni i właścicielka Kreatywki. – Będą to zajęcia w przedszkolach zastępujące rytmikę dla 3,4 i 5-latków, a także kreatywne urodzinki i imienin-ki. Oczywiście kontynuować będziemy cykle niekomercyjnych Koncertów Kreatywki z muzyką klasyczną dla najmłodszych.

Sieć zaczęła się rozwijać poprzez franczyzę pod koniec 2010 roku. Do dziś podpisanych zostało 26 umów franczyzowych. W marcu zostaną uruchomione placówki w Rybniku i Wodzisławiu Śląskim, w kwietniu planowane są otwarcia w Piotrkowie Trybunalskim i Płocku.

– Co miesiąc otwieramy średnio dwa oddziały franczyzowe – mówi Beata Kołodziejczyk. – Do współpracy zapraszamy przedsiębiorców z całej Polski – zarówno z dużych miast, jak i z małych miejscowości.

Franczyzobiorcami Kreatywki mogą zostać osoby z umiejętnościami organizacyjnymi. Jeżeli przedsiębiorca chce być także instruktorem prowadzącym zajęcia, wówczas konieczna jest umiejętność czystego śpiewu i predyspozycje pedagogiczne. Aby przystąpić do sieci Kreatywka nie trzeba posiadać własnego lokalu. Ze względu na charakter zajęć równie dobrze sprawdza się system najmu sal na godziny.

Najtańsza licencja sieci Kreatywka, na obszar do 30 tys. mieszkańców, kosztuje 3 tys. zł. W zamian za przystąpienie do sieci, centrala oferuje szkolenie franczyzobiorcy i instruktora, doradztwo, know-how oraz dostęp do programu zarządzającego zapisami on-line. Franczyzobiorca na własny koszt kupuje instrumenty i pomoc dydaktyczną oraz materiały reklamowe. Dodatkowo, biorca licencji wnosi comiesięczną opłatę bieżącą w wysokości min. 400 zł netto.

Facebook Comments Box

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments Box